Felicigloburi - making of...

Pe la începutul lui octombrie, intrând deja într-o „pre-febră” a pregătirilor de Crăciun, mi-a venit o idee. Lucram deja de câteva luni cu creioane pe carton colorat și mă gândeam cum să prelungesc această tehnică și la realizarea unor produse pentru sfârșitul de an.
Și m-am gândit la tradiționalele felicitări, pe care nu știu câți le mai trimitem celor dragi aflați departe, dar care mereu aduc bucurie destinatarilor. Ei bine, nu aveam să fac niște felicitări oarecare!

Chiar dacă fiecare avea să fie unică, pentru că desenul este făcut direct pe carton și nu imprimat, m-am gândit cum ar putea fi folosite și de primitori într-un mod plăcut... adică agățate în brad. Sau pe o coroniță. Sau pe o ghirlandă. Prin urmare, felicitările mele ar avea clar o dublă funcție: purtător de urări și obiect decorativ de sezon, de unde și numele: „felicigloburi”.
Și ca să poată sta în brad, aveau nevoie de două caracteristici deosebite: să poată fi agățate și să aibă o formă mai „prietenoasă”, mai în armonie cu celelalte decorațiuni din pomul de Crăciun. Așa că, pe de o parte, fiecare felicitare este prevăzută cu panglică, iar pe de altă parte, conturul e special: în formă de glob, clopoțel, brăduț, fulg...

Iar acum, de la stadiul de proiect, la cel final:
Conturare
Decupare
Perforare

Decorare
Gata de scris
Panglică



Post factum...
Disponibile pentru rezervare și achiziționare aici: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.812677878773512.1073741832.179129915461648&type=3

Comentarii